zondag 26 april 2015

Paint&zo gaat stoppen

Hallo beste mensen,

Ik wil jullie allen laten weten dat ik ga stoppen met mijn bedrijf Paint&zo.
Een aantal jaren heb ik, met veel plezier, veel mensen kennis mogen laten maken met schilderen op doek, textiele werkvormen en andere creatieve activiteiten. Hierbij heb ik veel mooie mensen en veel talent ontmoet.

Andere inzichten en nieuwe uitdagingen hebben mij doen besluiten per direct te stoppen met de activiteiten van Paint&zo. Dat betekent dat de website niet meer te bezoeken is en er zijn geen nieuwe workshops meer te boeken (geplande workshops worden nog verzorgd).

Uiteraard gaat mijn werk als 'creatief vormgever' onverbiddelijk voort en zal ik jullie via een andere weg daarover op de hoogte gaan houden: marlenevdo.blogspot.com

Rest mij nog diegenen te danken die in de afgelopen jaren mij gevolgd, gesteund, geënthousiasmeerd en/of geboekt hebben. Zonder jullie had het voor mij niet tot deze mooie ervaring kunnen uitgroeien. Ik wens jullie een creatieve toekomst!

Met creatieve groet,

Marlène van den Oetelaar
creatief vormgever

Geen opmerkingen:

Een reactie posten